Tvrde naučnici: Čokolada snižava pritisak
(24SI) - Jedna kockica čokolade ima jednak efekat na krvni prtisak kao i polusatno vježbanje.
[24 sata info]
Iako znamo da je čokolada kalorična, bogata šećerima i mastima, teško je se odričemo. Većini je ona omiljena poslastica. Zato nas uvijek obraduje i neka činjenica koja joj govori u prilog, te nam umanjuje grižnju savjesti dok ju uzimamo sa police i nosimo prema blagajni. Ovaj puta naučnici su došli do zaključka da čokolada djeluje povoljno na krvni pritisak.
Naime, efekat čokolade na osobe koje pate od visokog krvnog pritiska mogao bi smanjiti rizik od infarkta za čak 20 posto u vremenu od pet godina, tvrde naučnici sa Univerziteta u australijskom Adelaideu. A sve to zbog flavanola, prirodnog sastojka koji se nalazi u čokoladi.
Flavanol, naime, ima sposobnost širenja krvnih žila u tijelu. To omogućava da krv kroz njih lakše prolazi i da se krvni pritisak snizi. Ovo otkriće daje nadu da se ne mora uvijek posegnuti za lijekovima da bi se snizio krvni pritisak, odnosno hipertenzija jer postoje namirnice koje nam to omogućuju.
Australijski naučnici uporedili su rezultate 15 drugih istraživanja povezanih sa čokoladom i kakaom. Zaključili su da čokolada osobama sa hipertenzijom može sniziti krvni pritisak do pet posto. Ali, prema njihovim riječima, bit će potrebno još istraživanja kako bi se saznalo koliko je čokolade potrebno za postizanje što boljeg efekta.
(24sata.info)
Komentara (0 poslato):
Pošaljite 24sata.info komentar 
UPOZORENJE: Facebook i 24sata.info komentari posjetilaca ne odražavaju stajalište BH Web Portala 24sata.info. Molimo vas da u komentarisanju i/ili razmjeni mišljenja sa drugim posjetiocima obavezno izbjegavate korištenje nepristojnih izraza, psovki i/ili vrijeđanja drugih po bilo kojoj osnovi. BHWP 24sata.info zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja, te napominjemo da zbog velikog broja komentara nismo dužni/u mogućnosti obrisati sve komentare koji su u suprotnosti sa nevedenim pravilima. U slučaju zahtjeva od strane zakonom nadležnih službi posjetilac može biti vrlo lako otkriven!











Pošaljite Facebook komentar