Naučnici potvrdili: Mediteranska ishrana pospješuje umjetnu oplodnju
(24SI) - Istraživanje su proveli holandski naučnici na 161 paru koji je bio podvrgnut umjetnoj oplodnji.
[24 sata info]
Rezultati su pokazali da žene koje upražnjavaju mediteransku ishranu imaju 40 posto više šanse da ostanu trudne, navodi Večernji.
Žene koje idu na umjetnu oplodnju imaju veću šansu za uspjeh ako se pridržavaju mediteranskog načina ishrane koji se bazira na povrću, ribi i maslinovom ulju, pokazalo je najnovije istraživanje objavljeno u magazinu Fertility and Sterility.
Istraživanje su proveli holandski naučnici na 161 paru koji je bio podvrgnut umjetnoj oplodnji. Rezultati su pokazali da žene koje upražnjavaju mediteransku ishranu imaju 40 posto više šanse da ostanu trudne.
Istraživanje je provela dr. Regine P.M. Steegers-Theunissen na klinici Univerziteta Erasmus u Rotterdam.
(24sata.info)
Više iz kategorije Zdravlje:
Komentara (0 poslato):
Ukupno:
| Prikazano:
Pošaljite 24sata.info komentar 
UPOZORENJE: Facebook i 24sata.info komentari posjetilaca ne odražavaju stajalište BH Web Portala 24sata.info. Molimo vas da u komentarisanju i/ili razmjeni mišljenja sa drugim posjetiocima obavezno izbjegavate korištenje nepristojnih izraza, psovki i/ili vrijeđanja drugih po bilo kojoj osnovi. BHWP 24sata.info zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja, te napominjemo da zbog velikog broja komentara nismo dužni/u mogućnosti obrisati sve komentare koji su u suprotnosti sa nevedenim pravilima. U slučaju zahtjeva od strane zakonom nadležnih službi posjetilac može biti vrlo lako otkriven!
Ocijeni vijest
Facebook preporuke
Anketa: Zdravlje prije svega
Kada ste zadnji put bili kod doktora?











Pošaljite Facebook komentar