Početak | Lifestyle | Zdravlje | Nervoza, opadanje kose, slaba koncentracija...: 4 pouzdana signala da se loše hranite

Nervoza, opadanje kose, slaba koncentracija...: 4 pouzdana signala da se loše hranite

Veličina slova: Standardna veličina slova Srednja veličina slova Najveća veličina slova
image Žena jede / 24sata.info

(24SI) - Nezadovoljni ste životom i ljudima koji vas svakodnevno okružuju? Bjesni ste na saradnike kada počnu da popuštaju u radu? Ako ste postali toliko nervozni, zašto ne provjerite da li je se zdravo hranite.

 [24 sata info] 

Možda je to uzrok vašeg nezadovoljstva? Magazin "Shee" objavio je nedavno tekst o tome da postoje četiri znaka koja ukazuju na to da se loše hranite i dao rješenja kako da to promjenite.

Dijete i izbjegavanje nekih namirnica u ishrani, može da se odrazi na opšte zdravstveno stanje

1. NERVOZA
Razlog: Mali unos ugljenih hidrata
Istraživači sa Tehnološkog instituta otkrili su da smanjeni unos ugljenih hidrata može da smanji nivo serotonina, koji utiče na dobro raspoloženje.
Rješenje: Jedite što više integralnih namirnica u svakom obroku. Ugljeni hidrati vas smiruju, jer održavaju nivo šećera u krvi.

2. OPADANJE KOSE
Razlog: Malo kalorija u ishrani.
"Ako unosite manje od 1.800 kalorija dnevno, lišavate se energije i hranljivih sastojaka koji su neophodni za regeneraciju ćelija kose".
Rješenje: Nikad ne unosite ispod 1.800 kalorija dnevno. Sve manje od toga može da šteti vašoj kosi i mišićima. "Ubitačne dijete vas ne rješavaju masti".

3. SLABA KONCENTRACIJA
Razlog: Vjerovatno preskačete doručak.
Istraživači sa Univerziteta u Bristolu otkrili su da ljudi koji izbjegavaju doručak imaju problema sa koncentracijom u toku rada, pogotovu u kasnijim satima. Kada se probudimo, moramo da obradujemo naš mozak glukozom ili nečim slatkim da bi funkcionisao.
Rješenje: Jedite u prvih sat vremena poslije buđenja. Mislite da je rano? Pa ako je tako, pojedite bar jabuku.

4. ZATVOR (OPSTIPACIJA)

Razlog: Unosite malo namirnica bogatih vlaknima ili ne podnosite mliječne proizvode.

Rješenje: Poboljšaćete stanje vašeg organizma ako pojedete 35 g žitarica, povrća i voća dnevno. I dalje se ne osjećate dobro? Onda upotpunite dijetu mlijekom i sirom.

(24sata.info)


 
Podijeli sa drugima: Podijeli sa drugima

Pošaljite Facebook komentar

Prijavite se na feed ovog komentara Komentara (0 poslato):

Ukupno: | Prikazano:

Pošaljite 24sata.info komentar Pošaljite komentar


UPOZORENJE: Facebook i 24sata.info komentari posjetilaca ne odražavaju stajalište BH Web Portala 24sata.info. Molimo vas da u komentarisanju i/ili razmjeni mišljenja sa drugim posjetiocima obavezno izbjegavate korištenje nepristojnih izraza, psovki i/ili vrijeđanja drugih po bilo kojoj osnovi. BHWP 24sata.info zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja, te napominjemo da zbog velikog broja komentara nismo dužni/u mogućnosti obrisati sve komentare koji su u suprotnosti sa nevedenim pravilima. U slučaju zahtjeva od strane zakonom nadležnih službi posjetilac može biti vrlo lako otkriven!
VIJESTI DANA | 24-satni pregled
  • Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
  • print Verzija za štampu
Ocijeni vijest
4.00
Facebook preporuke
Anketa: Zdravlje prije svega
Kada ste zadnji put bili kod doktora?